1.1 IMEI szám megadása
Kérjük add meg a készüléked egyedi azonosítására szolgáló 15 számjegyű IMEI számot, melynek segítségével tudjuk a pontos típust meghatározni, és specifikus segítséget nyújtani.
1.1 Készülék gyártó és típus kiválasztása
Az IMEI szám alapján történő azonosítás sikertelen volt, ezért kérjük válaszd ki az alábbi listából készüléked gyártóját és típusát. Fontos, hogy pontos típust válassz!
A gyártó logója a legtöbb esetben látható a készülék elején, vagy hátulján. A típust pedig a gyártó weboldalán találhatod meg.
Gyártói weboldalak ezen a linken.
1.2 Garancia ellenőrzés
Szervizeinkben kizárólag garanciális készülékek támogatásával és javításával foglalkozunk, térítéses és biztosított szolgáltatásért kérjük forduljon partnerünkhöz. A térítésmentes garanciális ügyintézéshez az alábbiak megléte szükséges:
- érvényes gyártó garancia, mely a legtöbb készülék esetén 12 naptári hónap,
- eredeti, értékesítéskor lepecsételt és aláírt garanciajegy,
- sérülés- és beázásmentes készülékház
A továbblépéssel elfogadod, hogy garanciális ügyintézésre kizárólag a fentiek teljesülése esetén lesz lehetőséged.
Garanciális a készülékem Nem garanciális Nem tudomiPhone készülékek garanciaellenőrzése: http://selfsolve.apple.com
A leejtésből, beázásból és lopásból eredő károkra egyre több biztosítási csomag érhető el a Vodafone kínálatában.
További információk ezen a linken.